Aloyn aseenaan käyttämä seiväs on tärkeä osa Horizon Zero Dawnin kamppailua. Idea aseeseen tuli kuitenkin alun perin God of Warin kehittäjältä.
Reboot Develop -turnauksessa puhunut Guerriella Gamesin Hermen Hulst on paljastanut God of Warista tutun pelistudion tekevän tiivistä yhteistyötä Horizon Zero Dawnin kehittäneen Sony Santa Monican kanssa. Studiot vaihtavat kaksi kertaa vuodessa osan kehittäjistä keskenään jakaakseen ideoita ja kokemuksia studioiden kesken, raportoi VG24/7.
Kehittäjävaihdolla on ollut suuria vaikutuksia myös studioiden kehittämiin peleihin. Esimerkiksi Horizon Zero Dawnissa Aloyn aseenaan käyttämä seiväs oli God of Warissa kamppailun kanssa työskennelleen kehittäjän idea. Lopulta kehittäjää pyydettiin suunnittelemaan Horizon Zero Dawnin seiväskamppailu loppuun saakka ennen vaihon päättymistä ja siitä tuli merkittävä osa Horizon Zero Dawnia.
Lue koko artikkeli: https://muropaketti.com/pelit/eras-horizon-zero-dawnin-tarkeimmista-ominaisuuksista-ei-olisi-toteutunut-ilman-god-of-warin-kehittajia/