Overkill Softwaren The Walking Dead ei ollut millään mittarilla mitattuna onnistunut peli, ja sen jälkipyykki on rumaa jälkeä.
Starbreeze Studiosin hankkiman Overkill-studion The Walking Dead syntyi kuolleena, ja pelin floppaamista puidaan tylysti julkisesti. The Walking Deadin epäonnistumisen takia Starbreezen toimitusjohtajalle näytettiin ovea, mutta entinen johtaja Andersson ei lähtenyt vähin äänin.
Andersson lähetti ennen poistumistaan sähköpostin koko studion henkilökunnalle. Hän kertoo hävinneensä kaikki rahansa, vaimonsa ja lapsensa avioeron takia, ja työskenneensä sadan tunnin työviikkoja, jotta kehittäjät saisivat palkkansa. Kehittäjät eivät Anderssonin mukaan halunneet antaa pelille täyttä panosta, jotta The Walking Dead olisi ollut laadukkaampi julkaisu.
Eurogamer on keskustellut joidenkin näiden kehittäjien kanssa, jotka kertoivat nimettömästi kuinka on täysin naurettavaa, että toimitusjohtaja syyttää kaikkia muita paitsi itseään.
Overkill’s The Walking Dead tuli Steamiin saataville viime vuoden marraskuussa, mainitsee Gamerant-julkaisu.
Lue koko artikkeli: https://muropaketti.com/pelit/peliuutiset/overkills-the-walking-dead-oli-taysi-floppi-starbreeze-studiosin-irtisanottu-toimitusjohtaja-syyttaa-laiskoja-kehittajia/