Kehittäjä: “God of War, Horizon Zero Dawn ja Death Stranding ovat näyttäviä taidesuunnittelun takia, ei pelkän konetehon vuoksi.”

Erään studion luova johtaja on todennut haastattelussa, että PlayStation 4:n tyylikkäimmät pelit johtuvat onnistuneesta taidesuunnittelusta.

Flavourworks-studion luova johtaja Jack Attridge on kertonut, että tämän hetken kaikki näyttävimmät julkaisut ovat PlayStation 4:n pelejä, vaikka konsoli ei ole kovin kummoinen tehoiltaan.

“Parhaimman näköiset pelit ovat PlayStation 4:n pelejä. Se ei johdu konsolin tehokkuudesta, vaan siitä, että pelien taidesuunnittelu on ollut hyvin onnistunutta. Taiteelliset johtajat ja teknologianerot ovat onnistuneet luomaan jotain uskomattoman hienoja tuotoksia hyvin rajallisilla resursseilla”, Attridge tietää.

Tällaisia pelejä ovat esimerkiksi God of War, Horizon Zero Dawn ja Death Stranding, jotka ovat näyttäneet, kuinka PlayStation 4:n teknisiä rajoituksia on mahdollista venyttää. Asiasta kertoo Wccftech-sivusto.

Lue koko artikkeli: https://muropaketti.com/pelit/kehittaja-god-of-war-horizon-zero-dawn-ja-death-stranding-ovat-nayttavia-taidesuunnittelun-takia-ei-pelkan-konetehon-vuoksi/

Aiheeseen liittyvät artikkelit