Hiljan Kotaku kertoi Rockstarin tehneen talon sisällä merkittäviä muutoksia työkulttuuriinsa sitten Red Dead Redemption 2 -pelin julkaisun. Muutos nähdään muun muassa Grand Theft Auto VI -pelin kehityksessä, joka tulee olemaan hieman odotettua maltillisemman kokoinen.
Kotaku on saanut käsiinsä sisäisen sähköpostin, jossa Rockstar Executive Jennifer Kolbe kertoo johdon ryhtyneen toimiin ylityön vähentämiseksi ja loppurutistuksen eli ”crunchin” tarpeen poistamiseksi.
”We have taken conscious steps to improve our approach to developing games in order to reduce the need for overtime. We realise we still have plenty to do in this area and will continue to take steps so we can more accurately predict and schedule games and DLC in a way that is more sustainable but still allows us the creative flexibility to iterate on the incredibly ambitious and complex games we make.”
Nimettömänä pysyttelevän työntekijän mukaan olot ovatkin parantuneet merkittävästi.
”We’ll see in a year or two if I’m pulling my hair out, but it does seem like we’re moving in the right direction for being a company the size we are.”
Lue koko artikkeli: https://www.gamereactor.fi/uutiset/742513/Rockstar+ryhtyi+toimiin+ylityon+vahentamiseksi/?rs=rss