Last of Us -jatko-osa ei ole avoimen maailman peli.
Naughty Dog -studion taiteellinen ohjaaja Neil Druckmann on kertonut haastattelussa, että Last of Us Part II on pelitalon suurin koskaan kehittämä peli. Niinpä jatko-osan kehittämisessä on kestänyt niin pitkään.
Vaikka kyseessä on valtavan kokoinen peli, ei se siitä huolimatta tarjoa pelaajille avointa pelimaailmaa tutkittavaksi.
“Avoimen maailman peli ei toimi tässä tapauksessa, sillä se vie The Last of Us -peleistä kaiken tarpeellisen jännitteen”, tiivistää Druckmann.
The Last of Us Part II tulee saataville ensi helmikuun 21. PlayStation 4:lle, muistuttaa IGN.
Lue koko artikkeli: https://muropaketti.com/pelit/last-of-us-part-ii-on-naughty-dog-studion-suurin-peli-ei-tasta-huolimatta-tarjoa-avointa-pelimaailmaa/