Wii U:n ”umpisurkea” nimi syy konsolin heikkoon menestykseen Posted on 7.8.2014 Nintendon indie-puolen entinen pomo Dan Adelman kritisoi jyrkästi Japanilaisen pelijätin nimivalintaa. Aiheeseen liittyvät artikkelit Voisiko cross-play tulla Destiny 2:een? Mahdollisu... I Am Setsunan tekijöiltä Lost Sphear The Sinking Cityn traileri painottaa etsivän työtä... Take On Mars laskeutuu helmikuun alussa Platinum Games haluaisi Scaleboundin takaisin Micr...