Ori and the Will of the Wisps on ulkona, ja peli on saanut osansa ylistyksestä. Erityisesti kiitosta on saanut uuden Orin graafinen asu. Pelin ohjaajalla Thomas Mahlerilla on ajatus siitä, miksi monet studiot epäonnistuvat siinä missä he onnistuivat.
Gamesradarin mukaan pelit koettavat aina tavoitella sitä kaikkein uusinta grafiikkaa ja parasta teknologiaa. Jopa The Witcher 3 näyttää jo hieman vanhentuneelta, ja peli julkaistiin vuonna 2015.
”All of these games are pursuing the most advanced graphics with higher resolutions, textures, and everything else. But the problem is that technology is always evolving, and it only takes a few years before a game that once looked amazing suddenly… doesn’t. I was just playing The Witcher 3 the other day; that game launched in 2015, but it already looks kind of dated next to something like Red Dead Redemption 2, which came out just three years after it.”
Liikkeenkaappauksen eli ”motion capturen” käyttö tuhoaa pelien animaatiot ja on siksi hölmöä.
”I think motion capture is dumb. All the animations look kinda stilted and wooden [through mo-cap], whereas with Ori we’re able to put so much expression into each character, conveying their mood, personality, and intention completely wordlessly.”
Lue Gamereactorin arvio Ori and the Will of the Wispsista täältä.
Lue koko artikkeli: https://www.gamereactor.fi/uutiset/733993/Moon+Studiosin+ohjaajan+mukaan+liikkeenkaappaus+on+holmoa/?rs=rss