Valta vaihtuu Yhdysvalloissa – Apple Music nousi Spotifyn edelle Posted on 8.7.2018 Musiikin suoratoistopalveluiden pioneeri Spotify on jäämässä jälkeen Yhdysvalloissa. Digital Music Newsin lähteiden mukaan Apple on onnistunut ylittämään Spotifyn… Aiheeseen liittyvät artikkelit Mortal Kombat 11, Rain esittelee kykyjään uudella ... Japanin konsolimarkkinat heikoimmillaan yli 20 vuo... Dead Cells myynyt yli kolme miljoonaa kappaletta Ed Boon jättää oven auki uudelle Mortal Kombatille... Playstation Now -kortit poistuvat, kun Xbox Game P...