Valta vaihtuu Yhdysvalloissa – Apple Music nousi Spotifyn edelle Posted on 8.7.2018 Musiikin suoratoistopalveluiden pioneeri Spotify on jäämässä jälkeen Yhdysvalloissa. Digital Music Newsin lähteiden mukaan Apple on onnistunut ylittämään Spotifyn… Aiheeseen liittyvät artikkelit DayZ:n varhaisversio julkaistiin Steamissä Rattivalmistaja Fanatec viralliseksi F1-kumppaniks... Arvostelu: The Gunk on juuri sopivan rento seikkai... Kotimainen mielipide The Legend of Zelda: Breath o... Crazy Taxi palaa kuvioihin mobiilialustoille