Google Stadialle yksinoikeuspeliä tehneet kertovat, ettei Stadialle kehittäminen ole helppoa

Uudelle alustalle pelien kehittäminen on aina oma haasteensa. Jos kuitenkin työ on liian vaikeaa, saattaa se ajaa pelinkehittäjiä pois kyseisen alustan parista kokonaan. Google on aiemmin kertonut, että heidän pilvipalvelimiin luottavalle pelipalvelulleen Stadialle kehittäminen on vaivatonta. Näin asiaa ei kuitenkaan näe Stadialle yksinoikeuspeli Gyltin kehittänyt Tequila Worksin pomo Raúl Rubio.

Mies pääsi Gamereactorin haastatteluun Fun & Serious -festivaalilla Espanjassa.

”Basically, developing a very solid pipeline, ensuring that all of the game was 60fps and had the required resolution was a huge challenge. In our case, being a single-player narrative-driven adventure helped a lot. I can tell you, it’s not easy.”

Studio aikoo kuitenkin edelleen jatkaa Gyltin kehittämistä ja päivittämistä. Lisäksi Stadialla on ainakin toistaiseksi monen suuremman pelijulkaisijan tuki.

Gylt

Lue koko artikkeli: https://www.gamereactor.fi/uutiset/709033/Google+Stadialle+yksinoikeuspelia+tehneet+kertovat+ettei+Stadialle+kehittaminen+ole+helppoa/?rs=rss

Aiheeseen liittyvät artikkelit