Xbox-pomo Marc Whitten jättää Microsoftin Posted on 18.3.2014 Whitten on ollut osa Xbox-tiimiä vuodesta 2000 ja osallistunut kaikkien Xbox-konsoleiden julkaisuun. Aiheeseen liittyvät artikkelit Gamereactor Livessä pelataan tänään Nintendo Mini ... Windows 9 esitellään huhtikuussa? Hitman iskee Hokkaidoon 31. lokakuuta Life is Strange: Before the Storm fyysisenä julkai... Kuva: Muistatko tämän nostalgisen Max Payne -maino...