GRTV: Kehittäjät kertovat vuoden pelinsä Posted on 27.12.2013 GRTV kysyi eri pelinkehittäjiltä, mistä pelistä he pitivät tänä vuonna eniten. GTA V, The Last of Us, Dota 2 ja The Stanley Parable olivat vastauksista muutamia. Aiheeseen liittyvät artikkelit Lokakuun PS Plus -pelit tänään GR Liven valokeilas... Video: tällainen on uusi PlayStation 4 -ohjaimen l... Thief 5 ei ole kehityksessä Heinäkuun kultapelit Xboxille ovat tässä Sakuran tie videoina Street Fighter V: Arcade Edit...